inlägg ganska så normalt för en gångs skull

Alltså  får DAMP på tandställningen  har så jävla fuking ont så det inte är sant !
iallafall lördag blir det att träffa vänner samt bowla skulle jga tro.
sen kommer billy kanske hit o agnes o alex kanske .
söndag är det ju trots allt idol audition hoppas o det att de kommer gå bra,lite nervös faktiskt.
men nu ska jag iallafall gå och lägga mig o ta alvedon igen har fan knarkat det idag så ont det gör i tänderna.
imorgon blir det troligtvis att vara hemma .
ni andra får ha det så bäst så hörs vi nån dag när jag orkar blogga .
Ajuste skulle sägga att jag bloggar när jag känner för det så ni inte blir "arga" eller besvikna på att jag inte bloggar eller ledsna jag vet itne vad ni blir men jaja .

Hoppas på att ni har de bäst så puss på er o kram Fridoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0