Augusti blir ett drag .

nästa vecka på måndag blir det stan med olivia.
tisdag kanske agnes kommer o sover  till söndag eller lördag eller något.
drar till skänninge marknad för att träffa joakim,jolin o några.
sen går det inte långt innan jag drar till min faster o sover där i nån dag .
efter ser är det rixfm med agnes i norrköping där man träffar massa folk, ¨
Ps: orkar itne skriva allas namn ..
sen ska man träffa malin som kommer .
o efter rixfm i norrköping blir det  dagen efter  i linköping med några som man träffar med .
ska försöka träffa aurore med snart .
snart börjar ju skolan med , den 22 
iallafall nu ska jag dra o duscha sen fixa lite i mitt Stökiga rum som ja snart sak fixa om.

hejdå  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0