Igår

igår var jag med jennifer på dagen , sen gick  våran familj + en kompis till linnea  till mooe.
där vi åt , körde något som heter sanning eller konsikvent eller hur de stavas ...
tog något kort och så skulle vi göra eller säga saker Edvin och jag fick byta kläder .
Linnea målade vi mustasch på och mera.
Sen gick jag hem, dom andra var kvar.
när jag kom hem och snackade med agnes och cama (nån bild av de kan ni få )

senare när jag skulle gå och lägga mig så rammlar jag och slår i läppen så det började blöda
+att jag får plattången,hårfönen och lampan på höger foten det som är så SKÖNT!
eller inte ..
Lyckad Kväll Iallafall det sista som hände mig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0