1 Februari

Igår åkte jag och jennifer in till motala för jennifer skulle köpa lite .
när vi skulle hem sen så  ligger jag på något sån man har sand o grus i .
sen hör jennifer  ett det är ett fyllo som kommer ner i trappan  o  hon säger
Frida vi går det är ett fyllo där !
jag bara Va?!ne?
jo kom ! 
jag gock där ifrån .
sen går det där fyllot in i ett ställa man kan sitta inne o vänta på bussen .
och  tar tag i en tjej (tror dom kände varandra)
och slår till henne .     sen blir vi "typ" jagade av han ..
Shiiits läskigt ...



Idag vad  hela 9 an på platen och  kolla runt på saker .
sen gick jag till tandläkaren .
när jag skulle hem så mter jag på  "fyllot" och han  Glor massa .
som tyr va  så var det massa folk där.
snacka om att jag har Frysit Ihjäl idag Blåsigt och blaskigt  inte mysigt .


hej då :)
 

 jajaj ..




 tack -http://agnesdanesaand.blogg.se/  Bästavän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0