Idol 2011!!!!!!!


igår Söndag vakna man tidigt för att ta bussen in till linköping .
det var ju inte så lång kö exakt till idol sökningen så jag o agnes
tog oss en runda på stan för att leta efter något som var öppet.
men nej allt var stängt.
Sköna grabbs som kommer cyklade en stannar till o frågar .
vad gör ni uppe så här tidigt ska ni till jobbet?
agnes komentar Ser det ut som vi jobbar eller !?
han bara haha nej men vad gör ni då?
agnes bara vi ska till rese för att köpa frukost o sedan vidare till idol.
han bara VA!? ska ni söka? fan va kul!
ja men lycka till då !
jag har inte ens gått o lagt mig än ;D
vi bar  Hahah okej men tack ;D
sen bara vänder han sig om o frågar en lite ändre kille bara ska du också söka till idol?
fett Grym grabb!
vi vänta på alex som kom vid 8 tror ja
sen köa vi i massa Timmar o när vi äntligen om in så är det mer timmar att vänta .
tills sist så Roppar de upp mitt nummer o jag går upp på en scen o väntar för att senare gå vidare till Juryn .
fett Chill att sitta o sjunga med mårten o några mera innan vi gick in till Juryn .
kretiken var bra från dom iallafall de sa att jag inte skulle sluta med musiken alls utan en underbar röst men att min nervösitet tog över en hel del o att jag skulle Försöka något annat år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0