Fredag-Lördag

hej ,
Fredags :
fredagen blev så JÄVLA körd.
asså  först tar banken mitt kort! sen allt me bussen o allt .
mär ja kommer in till Rese så e inte danne elr joakim där så agnes o jag får gå in till stan  .
o sen så sätter vi oss för att äta lite o då kommer ,danne,joakim o albin in  typ mega tyst o allt .
sen säger agnes bara  vi går till skoaffären å jag bara jahhopp o följde me.
joakim ,danna o albin sa någonting men jaja .
sen gick vi runt på stan lite  hehe .
Snacka om att jag va DÖ TRÖÖÖT när ja kom hem , somnade dirr!


Lördagen :

idag drog ja in till stan för  att ja skulle träffa albin (en annan) o agnes ,
men albin hade feber så han kunde inte ses.
Krya på dig Gubben !
men vi gick iallafall runt i stan jag o agnes .
såg så jävla många folk där .
amanda,josse,grannarna,brodd o många fler .
Typ löne dag elr va de va.
Skoj va de iallafall !!
nu ska man in till stan i morgon med  HA-Ha nästan ett skämt .
då ska ja iallafall få jacka o lite kläder av mamma o pappa .
o sen blir de kanske att titta på nån killkompis t agnes som kör fotboll .
Nu blir de att Chilla galet me folket som kommer .
o jao se vad ja gör /vi gör .

Vi hööörrsss allla !


//Glad Höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0