onsdag

den personen man saknar så sjukt mycket är inte i min närhet någongång.
kan bara önska att du var här med mig ,och inget annat .
de finns viserligen några andra personer man saknar med som man kan träffa men inte så ofta.
som t.ex  Malin svensson ,fellan , beatrice karlsson o ett par andra .

nu måste jag sätta mig med läxorna o provet man har tills fredag me Dunder mycket saker man ska kunna ..
IG här kommer jag  känner ju jag då .
idag skolan o lite annat .
Fredag är en Väldigt EFTERLÄNGTAD  dag !
Bea älsklingen kommer då  sjukt jävla länge sedan jag träffa dig hjärtat !
vet ärligt inte vad jag ska skriva om i detta inlägg känner jag då.

Tjabbarabbaruuhu :)

Kommentarer
Postat av: malin

love<33

2010-11-10 @ 22:20:02
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0