torsdag

hejsan igår var man i stan med jennifer,elsa,åse,robin :)
vart typ barnvakt på opration dagsverk .
var åh fikade lite och sådant sedan stan .
det  var fett roligt .

idag har man haft prov i biologi,engelska glosor.
och så klart skojat runt i skolan .
jennifer drog efter matten  sen snacka jag me linn lite.
vi snackade lite med  calle , matte  och några mera , typ linn lyfte mig  hhhahahhah XD
idag vet jag inte vad som händer .
Gött att man får ha boken med alla svr på fy provet i morgon då :D
då torr jag att jag kommer klara det fett bra :)

kissesfrida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett najsigt vare!



Fast latten var skitäcklig (N) Men annars var ju



allt bra :)



puss på dig!

2010-05-27 @ 16:34:57
URL: http://guustaafssoon.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Stress va ju verkligen ehum.. stressigt? ;)

Hoppas det blir som en del av våran planering angående nästa vecka, skulle verkligen vara så sjukt skoj! :)<3

2010-05-27 @ 16:40:57
URL: http://guustaafssoon.webblogg.se/
Postat av: anonym

inte för jag känner dig men du var fett snygg ;O

2010-05-27 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0