Gustafsson e lätt Skrämd

efter skolan gick man hem sen ringde gustafsson
ska vi ses? :D
jag bara ja ofc
sen när hon ska hem så går vi en liten skog och jag ser lastbils lysen och skriker te lite jennifer rycker i mig och skriker och bara
aaaaaaaaaaaaa!
och springer iväg allt vad hon har jag går som ingenting har hänt.
så jävla roligt jennifer höll nästan på att pissa på sig så jävla roligt XD
 
Gumman då ^^
BÄst Bäst Bäst var det , blev inga fotton idag men imorgon kanske .
Får hoppas .

// Kisses frida♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha omg du är SÅ dum! Du skulle ju inte säga till ngn;)

Men rätt skoj var det ju såhär i efterhand :)

Lovelovelove

2010-03-11 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0