usssshh

hej nu är mna hemkommen från överum .
Åkte ner dit i torsdags kväll med jennifer .
Vi gjorde itne så mycket på fredagen vadet Kussinen jesper som slutade 9an .
Borde inse att de var lite dåligt ljud där inne,men den blomstertid nu kommer var INTE bra spelat.
Både för fort och hakigt .
ajja Lördagen träffade men Bea var med  massa folk .
Söndagen kom vi hem .
Söndagen blev åkså en av mina värsta dagar .
HUVUDVÄRKEN ,YR,illa mående och  huvudvärken var itne somvanligt utan kändes som att någon
Kbävde mig eller slog mig STENhårt i huvudet :/
Inte skönt allt  tur va så somnade jag ganska fort .
 
 
Måste in till stan i veckan med efter som en viss Toppen Brud fyller 15  På onsdag ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0