Tisdag

hej vaknade av alarmet på mobilen skulle dra upp och fixa mig för agnes skulle komma .åt frukost och sen kom agnes precis vi gick ner till pizzerian för att agnes skulle tjocka sig lite xD
sen sa hon att jag med fick äta och ja tjocka mig lite tillsammans med agnes .
vi gick runt lite och sen satt vi utanför östenssons och bara glodde  heheh vi satte oss i MARABOO .
mmmh mysigt .
sen kom agge helt plötsigt .
efter som hans mobil itne funkade så vista ja itne när han skulle komma .
vi satt och snackade med han ett tag sen kom dennis.
vi satt och snacka lite sen drog vi till ica efter som agnes buss kom.
dennis och agge var "Ass" varma så drog till kanalen och de badade så klart skulle de ge mig en  BLÖT kram så jag blev ganska så blöt tack grabbar.
Dennis var sugen på godis så vi drog till östenssons.
när han hade köpt de så satte vi oss ett litet tag .
medans de satt och fetta sig så satt ja där och glodde XD
sen skulel ja typ gå och agge  bara nej frida och typ drog mig till dennis och dennis typ bara aaa .
jag bara men agge ja ska till edvin och göra han sälskap upp ska äta nu ;)
han bara men han kommer snart . 
ao och lite till :P

skoj varre bra dag .


Nu grillar man med edvin malin och johannes mooe
jag edvin och några ska la till stransbadet och bada eller va vi skulle nu .
så blir att dra nu .


 // Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0