Till dig Vännen min !

asså tack vare att du finns för mig och allt känner jag mig fri gumman du har gjort mitt liv lykligare !
du är Grymt Bra söt finaste underbart fin person på både ut och in sidan !
lovar på livets grunder att om jag förlorar dig har jag ingen mark kvar under fötterna !
jag kommer vandra ensam den långa biten och inte hitta fram
du betyder något otroligt mycket !
jag Lovar värkligen PÅ livets Grunder och hela mitt hjärta "
det skulle vara otroligt svårt att leva ett liv utan en malin vid min sida som har stöttat mig i alla lägen och jag vid dina lägen !
inget är perfekt så länge du inte är vid mig eller paserar utan för mitt skydd !

malin svensson jag menar värkligen det jag skrivet till dig  
du betyder så extremt mycket för mig  gumman !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0