Länge sedan!

OJOJOJOJOJ!!!
har värkligen tappat bloggen de senaste veckorna !
iallafall har jag haft det superbra .
har vart me agge,dennis,jennifer,linn,emma och en herrans massa folk.
i torsdag åkte jag till linns och emmas stuga i flanhult.
vi har haft det skoj !
solat ,badat,åkt båt,firat midsommar med massa.
otroligt fina underbara sköna dagar där nere men den bästa var nog när linnea frågar .
vad är det här för kryp?
jag bara utbrast ! EN MYRSLOK !
lena,emma,mamma,linn, hoppar till
lenna bara nej va ?? vaR?
alla bara gapp flabbar .
men en jävlans massa mygg ,  va har Grillat alla dagar !
goda maträtter .
men  det finns vissa personer jag har starkt saknat dessa
dagar man itne har snackat ,träffat eller hörts av med !

Agnes Danesand
Aurore Milton
Ni är så skarpt saknade av mig ska ni veta !
aurore  vi måste ses snart har itne träffats sen i vintras :/
Måste få till så vi ses snart !
vi hade det så  Fruktansvärt roligt just den dagen vi sågs !
Ajja nu sitter man och snackar me agnes bagnes  om veckan hur v ska göra :)
Ska grilla ikväll med  hahah  varenda dag :P
Ni alla får ha det SUPER bra !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0