en av mina tuffaste tider i livet !

fan att detta hände mig och min bästa vän felicia Björkman !
när vi var små   sågs vi varända dag !
sen minskade det , att vi sågs varanan vecka .
sen varanan månad, sen  blev det en gång om året .
nu är det nästan knapt varanat år :(
vi har skiljts otroligt långt ifrån varandra , jag hatar det .
jag kommer ihåg  en sak det var när vi träffades första gången kommer du ihåg?
jag har mått skit efter att du Flyttade  så otroligt långt från mig .
Ända till Norland från den lilla byn  som jag itne skriver vad den heter.
De svåraste dagarna var när du sa .
Jag ska flytta frida .
det är inte en normal flyttning utan Långt bort .
jag bara men vi kommrer väll hålla kontakten väl?
ja då .men vi kommer inte ses lika ofta som vi gort nu :(
det var det jag saknade ha dig nära mig . Orden bara brände i bröstet när du sa 
men vi kommer inte ses lika ofta som vi gort nu.
jag kommer ihåg när du sov över här en gång  efet att du flyttat .
vi sov i tält på min trägård och kommer du ihåg  din farmor och farfars hus vagn som vi sov i ?
kommer du ihåg när vi drog fabian och william i den där vagnen ?
när vi byggde koja  utanför ditt hus?
FIna minen jag vill återuppleva  men ändå nya minnen med dig !

Jag Vill göra allt för att få tilbaka tider minnen Dagar minuter år med dig !
JAg vill ha dig här krama dig  och allt .


Snälla Kom tilbaka Älskade och bästa vän felicia björkman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0