Torsdag kväll

hejsan svejasna alla.
vart hos farmorfarfar idag hahah skoj .
jag Har vart ett litet buss frö  tillsammans med världens sötaste kusin elsa .
vi har ätit gott och allt.
när man kom hem blev de datan och jao ,
inlägg snackade me jennifer efter som hon hade typ ringt 3-4 gånger hahah.
ja e värkligen dålig på att svara i tel  sorry alla .
efter som att jennifer e på krysning den fubbisen så jao , klart hade hon sätt snygga killer iallafall de hon sa ;)
helgen blir en tripp ner till flanhult med familjerna mooe,Bergeling,Axell.
måndagen kommer Stephani till mig och sover till tisdagen .
tisdag kväll blir att tillbringa med Julia från västervik ,jennifer,agge,dennis sjukt skoj!
ha det så bra gull,skriv hur ert ser ut gärna ;D

goodBye

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha klart jag HAR sett snygga killar och att jag INTE hittar på det, du skulle vart med! ;)

2010-07-23 @ 20:23:19
URL: http://believeinlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0