onsdag

Hello cute.

vaknade av att mamma skriker ,
aaaaaaaaaa  ett lik frida kom och titta !
ja bara vafan ?
gick upp och mamma värkar lugn och bara ställ dig i
sovrummet och titta ut på tomnten
jag bara eeh okej?
sen ser jag en böd grövling jag bara höhö asså trode först de va en människa ? 
de bara garva  .
jag va mega trött me och allt . mamma ville bara få upp mig ur sängen typ me ..
ajja idag blir det hargebadet igen .
 var i stan igår och handlade lite saker.

bandanat.
två skor
pudder
björnborg perfym
tights
och sen stanade vi och köppte jordgubbar.





Kommentarer
Postat av: Malin

haha det ska jag inte

men kommer bli det, ska färga håret brunt :)<3

2010-07-09 @ 20:57:41
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0