God natt everybody !

 testa, hade tråkigt ;P
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt:
 ja
Åkt vattenskidor : nej

Åkt rullstol
: nej
Gjort en bakåtkullerbytta:
 ja
Köpt lösgodis för över 50 kr:
 ne
Haft träningsvärk:
 ja
Önskat att du var det andra könet
: HAHA venne kanske ibland
Velat vara ett djur:
 nej.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha venne kanske ?
Hatat choklad:njä venne

VEM
vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? agnes danesand
vem tänker du på nu?
 många människor
pratade du senast i telefon med?
 pappa
vems hus var du senast i?
 gils biltema?XD
sa du senast "jag älskar dej" till?Hööööööööm venne ? ;O
önskar du var med dig nu? min närmaste vän!
vem är din favoritsläkting?
 veeeenne?
vem i din skola går dig mest på nerverna? i dont know?

VAR
var går du i skolan? en  HATAD skola av mig
var är din telefon
?  hos mig
var är din mamma?  i dont know XD
var sover du? mitt rum?
var fick du tag i tröjan du har på dig?
  mennarru me de? XD
var i ditt rum är du? Ingenstans xD


VAD
vad åt du senast ? jordgubbar
vad drack du senast ? venne?

vad är det för färg på dina byxor ? ingen(A) hahah har sov kläder på mig XD
var är den närmaste saken som är blå ? inne i tv e de blåa saker xD
vad gillar du mest med skolan ?
  Inget
vad har du på fötterna ?
 Ingenting.
vad är din favorit färg ?alla starka endel ljusa färger

vilken film såg du senast ?
 hööm vene ?
vad hör du just nu ? tv , och kramar om min kudde XD


HAR DU NÅGONSIN
1. sovit i en annan säng ?
 ja
2. tyckt att din kusin är het ? haha nej ?

4. kört över hastighetsgränsen ?
 ...?
5. målat om ditt rum ? japp

6. dansat framför en spegel?
 haha ja xD
7. fått hicka ?
 ja.
8. stulit pengar från en kompis? nej.
9. hoppat i en bil med folk du just träffat ? nej.

11. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? jajjamenssan

12. älskar eller saknar någon nu ?mh

HUR
Svarar du i telefonen
: aa ?
Sätter du på dig strumpan
:va?
Gör du när du är kär i fel person
: vet itne vad jag gör?
Tycker du om gul-bil-leken:
 what?
Mycket pengar har du i plånboken : mycket.
hur mycket är klockan:
 00.20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0