Fredag

hejsan alla.
i vekan har man vart me en mängd massa olika folk .
det har vart super kul!
Bland annat igår var man me bästa agnes.
hahah snacka om att v var lite väl barnsliga (A)
eller va säger du agnes?
haha fick fortfarande itne bort de på gäng överkastet haha
Iallafall har jag haft Väsldens bästa vecka.
Träffat massa och snackat me massa man itne snackat med på mega länge !
har träffat dennis,agge,edvin,assa osv...
har vart en av de bästa veckorna i mitt liv tack allt folk.

idag har man iallafall vart lite lat (hehe)
vart me pappsen i motala och handlat lite.
Ikväll blir de kanske träffa några har man iallafall tänkt .
vet inte om de blir badet me några snart med.

Vill bara säga till alla idioter .
sluta klaga /vara på mig
kan lova er jag klarar mig mycket bättre om ni inte bryr er om mig okej ?
Iallafall jag skiter i allt skit snack ni håller på med .
bara omoget.
tack för att ni stöder mitt självförtroende mer och mer när ni håller på så där .
det är en posetiv sak ni gör  tack :)


AJJA , Solat i dag och i morgon blir det mera sol ! 


 Dagens outfit
 

Kommentarer
Postat av: Viktor

fin är du !

2010-07-02 @ 18:52:44
URL: http://wetqeyq46y4247434

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0