stan me jennifer , sen kom linn!<3

jag å  satt å vänta på att jennifer skulle byta om.
så ja kunde se hur klädderna satt ,
å sen ställer ja mig som en skylt docka ,
å då går snygga kille förbi å bara ;O hahah
å ja bara sto still å när de var förbi mig ,  
så vinka ja te dom ,  å dom bara ,  omg ,
titta henne
å när alla andra vända sig ,
hahaha  då vara ja inte där i fönsträtt 
för ja var hos jennifer
å tittade på hennes kläder hon provade ; XD
å sen stog ja på stan å sjöng högt XD  ja bara ja kan itne sluta ,
jennifer bara
frida !
du sjunger ;O
ja bara hahah
jag fick en låt på hjärnan  kan itne sluta sjunga den XD
sen köpte ja å jennifer , en bytta pommes gick å åt å dela på en spriat ,   å sen träffa jag en praktikant asså jag har träffat han hela lovet  å jag tcker han itne är snygg ,  linn därimot älskar han är fan dö kär i han XD  å ja har träffat han hela lovet  hon har inte ens sätt han XD  hon bara snorunge du gillar han inte äns å du har träffat han hela lovet  å jag ja har itne äns sätt han ;o faan va ska man göra ;o  ja bara hahahhahhahahaha  lol ...

 

 

 

 

 han är döööööööööful XD  hon bara men lägg ner han är fan perfeckt XD  å vi sa ju lite saker ^^

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Dagen va super!

Fett nice med pommes lådan ;)

§

2010-01-04 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0