igår å dagen ,

 hejjhejj alla ,




BODA BORG:


igår vakan jag vid 6 fixa iordning mig å allt ,
sen åt jag en macka å lite , 
gick ner till ica köpte tuggumi å mötte jennifer ,
sen gick vi till kyrkan å typ går in i bussen direckt.
när vi åker dit då var de ganska bra väglagg.
de var ass roligt när vi va där ,var me  några killar .
SPÖKHUSTE OMG  aldrig igen ;o

sen  typ vid 5-6 åkte vi hem   men vi blev lite senare  ,
för körde på ett råddjur , snacka om att ja satt å  fick typ panick ,
skaka mass a, nästan grät.
gled ju me bussen me slira , 
sen typ efter en halv timma somna ja på dussen
å vaknar när vi är vid donken .
typ alla bara runt om mig  frida vakna nu  vi ska äta !
ja bara mhmhm ,
sen när vi kom hem så  gick ja å jennifer hem till mig å hemta saker .
sen stjusa pappa ner oss till jennifer ,
vi var typ uppe te 3  eller något :P


roligt hadde vi iallafall :)



Kyss frida!♥

MIKA 18/3 stockholm
Typ får åka (kanske)
isåfall någon som har lust att hänga me ? :D
 


Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Haha spökhuset var hur kul som helst, lr mest för det var så sjukt läskigt!

"Mamma" hahaha ;)



Hela dagen blev lyckad.

Måste göras om snart!

§

2010-01-06 @ 16:38:36
URL: http://raspberrycandy.blogg.se/
Postat av: Carrrrrrroooooooo

jag ska te stockholm på en grejs den 18/3, men jag kan ju inte följa med dig då :/'

men vi kan ju åka ihop ?? :D <333

2010-01-07 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0