Grattis MOrmor :D

hejj alla snyggingar ,
idag har man firat mormor PÅ 65 års dagen :D
GRATTIS MORMOR 65NU  du käns som om du är  typ 40,50 pigg som du är :)
hoppas på ettt fortsat bra liv med diig , Älskar diig ♥

vi åkte te emelie,kreditkortet,håkan,pernilla, å mormor viste ingenting vad vi skulle göra  sen skulle vi åka te resturangen  vi åkte 5-10 min innan å massa ,
du blev lucklig det såg jag på dig du skrattiade massa å vi alla hade set skoj .
Ingen dag man kommer glömma iallafall  .

ännu ett grattis till min älskade mormor ♥




Bilder , UPPS  julia brotta ner mig på några bilder XD





 

vi är lite sjuka iallafal min korkade julia , <3


håkan
pernilla
emelie
kreditkortet
linnea
janne
nina
mormor
malin
tjabbe
julia
jesper
elin
linda
liljan
råger
hönskar dig mormor en bra dag på 65års dagen :D




Kramar å pussar alla ;)

Kommentarer
Postat av: emme kusse ;D

usch vikka bilder!!<3 haha

2010-02-07 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0