friday the 13



igår satt jag å gustafsson hemma hos henne å titta filmer ,
Säger juatt man nästan aldrig skrikit så mycket av rädsla
å gråtit av filmen Friday the 13.
ass läskig , aldrig mer säger ju jag .
sen såg vi en te skräck  fan va vi skrek XD
sen blev de Blondin film  haha
den var la ganska bra ...
men vi hade de bäst gullet
saknar nästan redan när vi satt där å darra å skrek ...
älsakr dig gullet♥
snackade me chris ett tag i tel me  blev så trätt efter ett tag så la på sen somna vi.
Jag äger på skateboard spel xD
men nu sitter ja hemme å har tråkigt å täncker på massa saker ,

LÄNGTAR SOM FAN EFER SOMMAREN NU :(

Felicia saknar dig
Agnes saknar dig
Aurore saknar dig
Beatrice sakanr dig
Chris vill träffa dig 
Fille vill träffa dig
Kusiner saknar er
Vänner som för vill ha tebacka er
allt är förändratt men både bra å dåligt



Felicia Björkman min bästa vän 
nu är det mer än flera år sedan jag såg dig..
den dagen du flyttade te norrland grätt jag som fan .
hade ingen annan å vara med .
kommer ihåg att jag måde piss när jag kom te skolan dagen efter att du flyttat.
älskade dig som inehälvete..
dagarna gick kommer ihåg när vi var små .
när vi åkte pulka i kalsongbaken.
Vist vi bråkade ibland men det gick fort över .
kommer  i håg en sak du sa till mig innan du åkte :'(
frida snälla ta hand som mina kanin gravar å till katten lägg fina blommer :(
jag gorde det ett tag ..
glömde bort det mer å mer ...
efter lite mer än så kom du till mig en sommar vi gick ditt allt var fint ..
du på minde mig efter att du skulle hem igen ..
jag gorde samma saker
fixa till dom ..
efter några månader  kom de några och förstörde skogen de högg ner träden och allt.
jag hade svårt att hitta gravarna..
jag ringde dig och snackade  i 4 timmar ..
sa att jag aldrig saknat någon så mycket som jag saknade dig..
Felicia Björkman jag saknar dig som INEHÄLVETE
hoppas vi ses i sommar (L)











Kommentarer
Postat av: linda

haha , den såg jag för nån vecka sedan den är ju inte alls läskig :D

fint skrivet om alla iallafall om hon felicia :)

det mäsks att du saknar henne? :)

2010-01-31 @ 16:12:54
Postat av: www.caroknaaas.blogspot.com

frida, jag älskar dig.

du vet det va?

du måste berätta vad som har hänt.

jag finns vetdu?

ring mitt på natten, eller när som helst!

jag finns fridolino<3

24/7.

jag älskar dig bästavän, oh du betyder mest.

2010-01-31 @ 16:28:04
Postat av: fille you know (;

vill träffa dej med <3

2010-02-02 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0