9 januari

hejj alla sötisar ,
idag har jag inte gort så mycket,
typ datan sovit , tv, aurore agnes på datan om typ 18mars :D
låtar  fan låtarna man lysnat på  asså klarar itne av dom längre :(
ussh ,

ledsen att jag inte är så sosial på msn ..
lovar åkkej att jag ska bli de .



Gör vad som för att få förholla er !♥



aurore milton:

du gör mitt liv tillden bästa LIvet !
du finns för mig i vilket tillfälle som hälst kan värkligen lite på dig i alla väder .
jag kommer precis ihåg hur vi blev vänner , började umgås.
de var för att agnes tog mid dig till johan palm i motala.
tackk å lov att  jag lärde känna dig du är bäst älskar diig 
AURORE MILTON! 




agnes danesand:

jag mins exakt hur vi träffades ,
de var på en marknad, i borensberg du gick med mig linn,jennifer
å sen dessa har vi bara träffats mer mer .
jag är den mäst luckligaste att jag fick dig som vän !
du finns i alla väder .
kan förklara berätta allt för dig hjärtat!
jag älskar dig.
AGNES DANESAND !





Kommentarer
Postat av: agnesdanesand

jag älskar dig gumman ,

du vet att ja alltid finns för dig , både dag & natt !

du betyder så himla mycket för mig och ja är asglad att vi träffades !

FRIDA HÖGSTRÖM (L)

2010-01-09 @ 18:22:27
URL: http://agnesdanesaand.blogg.se/
Postat av: malin

sv: du är sötnosen!

2010-01-09 @ 19:15:25
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: aurore

gmn älskar dejj, älskar att ha dejj sm vän du betyder ska ja säga dejj!<333

2010-01-10 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0