Överum / Västervik

 hej hej .
denna vecka har man itne bloggat något .
har vart hos mormor.
kom dit  förra fredagen stanade där till onsdagen.
vi hade det roligt hos dig.
saknar mormor redan , får åka dit lite mer .
haha kusinen jesper som har skoj å ska försöka slå mig på kort hehe .
satt uppe te 12-1  sen te slut vann han :P så vi la ner korten och gick och la oss .
sen låg vi och snackade om allt .
han smsade även gustafsson om några saker jag inte kommer skriva.
haha Jesper roligt att se dig :)
var även me bea,alva och hanna .
gick lite utanför blomberg och lite ,
sen gick vi hem te bea tittade film , var maga skoj .
dagen efter det åkte vi till baken sjulle åka skidor ,
jag ville itne men sen kommer Kreditkortdet å frågar så snällt mot ig snälla kan itne du åka me mig ?
och jag gav mig så lånade ett par skidor .
åkte me henne ett tag sen åkte vi hem .
Onsdagen åkte d till simhallen i västervik.
jag ville itne hänga med .
uten åkte me bea in till stan och gick till gustafsson .
sen åkte vi ner till stan , gick om letade efter prao-platser XD 
haha roligt roligt var det , Gick te Donken åt lite me , bea är Busigaste I världen Heller salt i håret på mig .
försökte Myla den lilla skitungen .
dagen efter gick ja å gustafsson på bio , Herregud vad läskig The Wholfman är ;O
haha det roliga är att vi satt å hoppade te i bion.
jag satt brive en gubbe, å jag råkade stöta te han när jag hoppade te , han bara glodde en massa på mig .
jag bara oj sorry . hehe
en sen i filmen var ganska komisk XD .
haha men Gud den är värld att se . men Ass läskig .
Idag åkte vi hem ,
åkte till linköping och gick på stan skulle hitta en prao-plats där.
men skulle ringa på måndagen .
Träffade malin Svensson där me  överaskning blev det värkligen , men väldigt glad Överraskning :D

Nu sitter ja framför datan , sak la se ifall gustafsson å jag kan hitta på något sen ikväll.

//Kisses Frida♥








Kommentarer
Postat av: Gustafsson♥

Vi hade de bäst i Västervik!;*

Så jävla kul på bion när den precis börjat

och han jagar den där gubben och vi typ hoppar

till värsta as mycke och börjar typ garva för

vi blev så rädda och alla runt om va helt knäpp-

tysta :')

Snabb rush på stan me, vi hinner ju allt(Y) haha



Puss!

2010-02-26 @ 22:25:37
URL: http://raspberrycandy.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar så jättemycket :)

2010-02-27 @ 01:06:46
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0