PROV PROV PROV !

okej har itne lagt in något på någon dag nu men så här är det .
har TUSEN PROV ! så  det jag gör efter skolan blir att plugga plugga plugga.
som en idiot för att klara mig .
sjukt jobbigt att de ska sätta alla provn när vi bara har en vecka kvar av skolan.
sen är det ju Jul Lov  som gillas  gillas gillas  massa !
imorgon blir det skolan sen hem o ba slappa en helgen går ut  på att PLUGGA..
I morgon e man själv hemma för syrran drar till nån kompis o mamma o pappa
deras  julbord med deras jobb :).
vad ska jag göra då om inte jeffis eller agnes eller albin eller någon kan komma
o hitta på något med mig för de ska göra massa andra saker denna helg ...



 en bild på lilla mIIIg.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men dudududu kom på att vi kan ju hitta på något på kvällen? :D♥

2010-12-09 @ 19:58:48
URL: http://jennifernellygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0