What will I say .

 hööm hej har itne orkat me blogg,bilddagboken,facebook,msn på ett tag nu .
 känner mig rättare sagt inte så bra .
 allt bara sviker en , e trött på de .
 saknar dig så fuck mycket !
 inget e sig likt .
 finns fortfarande Idioter jag vill ta farväll av !
 jag hoppas du finns vid min sida .
 har tappat kontakt me massa nu bara för ja inte orkat svara er åh allt , förlåt
 agnes du gjorde iallafall dagen bättre igår tack jag har saknat dig som  mest av allt på jorde .
 Ingen är så Bäst som du åh då menar jag värkligen!
 iallafall kommer agnes och joakim till mig på torsdag haha  men vad ska man göra hööm ett mysterium ;)
 ska kanske träffa edvin idag iallfall !
 om de e någon som vill ses e de bara att säga till mig så e de klart så gör vi de ;)
 jag Längtar mest till MALLIS nu !


skriv gärna ! 


// friiiiiida  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0