kort om helgen.

fredags:
fredags var man uppe och snacakde med rektorn oh lärarna,
sen drog jag till farmor och farfar en stund för  Världens Bästa farfar Fylde 70 !
åt  gott och  firade han !
sen efter nån timme drog jag hem till mig där linn satt och väntade på mig .
vi gick in och fixade oss.
sen stjusade mamma ner oss till östen för vi skulle hinna med bussen till linköping .
som ni kanske förstår skulle vi träffa Aurore,Agnes där  för att sedan gå till RIX FM !
det var sjukt nice där  bara lite  tråkigt att aurore stack hem så tidigt...
men det var skit skoj träffade även en efter längtade Vän Beatrice !
de hände ju såklart ass skojiga saker med .
samtidigt som rix fm  var de ju nollning med.
de kom fram några till oss oh jaou .
träffade några av agnes kompisar med
samtidigt som  massa av  mina kompisar vär där me !

Lördag:
jaou Lördag gjorde vi nog inte så mycket tror jag  kommer inte ihåg exakt.
tror vi var hos familjen bergeling  där vi även åt en massa gott !
linn och ja drog ut med ebba och linnea på kvällen sen .
träffade  då stephanie och paulina ett par väldigt efterlängtade vänner !

Söndag: 
söndagen  då  gick man näs runt med mamma ,
sen träffade man jennifer och vi satte oss  på en kulle och  snackade gojja  (haha )
sen  gick vi runt lite när oskar och oskar kommer me deras moppar  
haha jennifer trode de skulle köra på henne .
sen ringde marcus  och vi snackade med han !
fett skoj va de .
haha  oväntat  jennifer säger  du får min skin jacka jag bara meeh hallå shit nä ?
hon bar ahaha jag använder den ändå inte !
jag bara men guuud  haha  tack !
sen snacka vi på msn oh lite .
på kvällen ringde axel och conne till mig satt och snackade med dom ett tag .
somnade ungeför vid 2-1 någonstans.

Måndag: 
Idag vaknade jag vid 8 hade stalt alarm pusst !
åt frukost,typ läste något ,
prickade för vad man ville ha för kläder men ville åka till stan men nej fick inte :(
men sen hade jag tänkt  träffa linn och jennifer .
Imorgon är det skola första dagen efet sommarlovet ...
SEGT .



// friiiiiida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0