Fredag

hej alla ,
Idag blir det att träffa agge och dennis ,
kanske blir jennifer med får hoppas :)
Imorgon tror jag att det blir agnes,
På lovet drar man ner till överum kommer nog vara mycket i västervik.
har några man vill och ska träffa .
Bea dig kommer man vara med massa .
saknar allt roligt och skönt folk där nere !
men nu hade jag tänckt att fixa mig lite och se om de är klara de där grabbarna xd

Igår var det 6år sedan jennifer flyttade hit!
Är glad att jag lärde träffa dig då!
Bästastevän.♥


Lugg igen men även sne lugg jennifer vi lyckades me de :D


Kommentarer
Postat av: maria

låten ger så positiva känslor på något sätt:D

2010-04-02 @ 14:30:16
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Att vi lyckades med luggen! Jag é proffset som kan klippa i blåsten (H);D



Sötast eru Frida!♥

2010-04-02 @ 15:57:46
URL: http://guustaafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0