sötmalin

tjaooo på er alla:)

idag orkar jag inte skriva så mycket om dagen
dagen var rolig iallafall, feffsen hemma hos dig var bäst XD


MALIN SVENSSONY

malin du är en otroligt fin å snäll person, när man har känt dig den här vägen.
jag tor jag har en bra tancka om dig.
du är otroligt fin å söt  värdens snällast.
vill nog ses nån dag snart me :)
å skulle vilja att vår vänskap kanske kan byggas upp lite å lära känna varandra lite mera.
för de jag vet om dig nu är att du är en san vän å jag har berättat en massa saker för dig .
 jag vatt att jag kan lita på dig i allt jag säger.
vill inte förlora dig på något sätt.


sanvän!


Kommentarer
Postat av: malii

så hilmla fint skrivet verkligen!

vill alltid lyssna på dig, o hjälpa dig om du har svårt, du vet du ska inte ta åt dig av kommentarer som att du är hora o allt vad omogna folk säger.

vill jätte gärna lära känna dig bättre, skulle vara jätte kul, så vi får ses snart, vill inte förlora dig heller, även att vi inte känner varandra jätte bra.

tycker om dig tjejen!

kyss på da gullet

2009-11-04 @ 20:57:40
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0