gustafsson

Jennifer gustafsson :*

vi har känt varandra i 5 snart 6 år nu å du har fastnat i mitt hjärta.
de är ingen i hela värden som har satt sig så långt in i mitt hjärta som du har.
under tiden kan de vart jobbigt vi har bråkat, å sagt en massa om varandra
som vi förhoppningsvis inte menar,
jag har en massa minnen me dig  endel är bra endel är dåliga,
Jag känner dig bra nu å jag vet vem du är för persson å vad du vill.
Dagen du kom till skolan villa jag få dig som kompis å de lyckades jag bra med eftersom våra föräldrar tydligen hade kännt varandra.
jag har en massa minen som sagt var, å de tror jag du har me .
vi står varandra väldigt nära, vi bärattar allt från jobbiga saker till roliga å minnen  med varandra.
jag vill att det ska fortsätta å att vi håller fast vi varandra,
å  våran dröm om det där de lovar jag att kommer komma i uppfyllelse.
jag vet att du har haft de svårt men du vet att jag alltid finns för dig .
jag hoppas du litar på mig fortfarande.
jag vill fortsätta leva å ha dig i närheten.
När d inte är i skolan då hänger hjärtat å dinglar, när du mår skit ör att någon eller något har hänt då mår ja med dåligt .
De jag försöker säga om dig jennifer gustafsson det är att jag vill inte tappa dig för livet.
Utan ha kvar dig i evighetars evighetar .

YYYYÄLSKAR DIG BÄSSTTTA VÄN!YYYY

 


Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Frida du är förfaan den sötaste och bästa jag ngn sin träffat !

L-skar dig ever!<3

2009-11-03 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0