hahah carro älsakr diig mest av alla på jorden!♥

omg du skulle vart me XD

haha

ja å carro gick runt där

å sen skulle vi gå te

hangaren å titta där XD

men sen vågar vi itne gå in XD

å vi går te backa

då skulle carro köpa en sak i cafeterian å då kommer en unge bara fram te henne

å bara

du får inte köpa här

stoppå belegg

va bara ääää åkkejj

?

sen när hon hade köpt så gick vi te läktaren å då hänger han me ;O

å sen lixsom typ skulle vi gå ut igen

XD

å när vi komemr tebacka så står han i trappen å vi skulle gå förbi å då stoppar han oss

å när vi givk förbi han

så tar han tag i carro å skricker

koooooooooooom hjälp mig hon försöker smita

vakter hjälp

va bara hahahahahah åkkejj?

jag bara men du lille vännen

va

jag bara men du lille vännen

vad heter du?

han bara

hugo har du itne förstot de än ?

värsta kaxiga XD

å sen spela vi fotboll me carros bror

å de kommer han in å tar bollen å springer iväg

me den

å carros bror blir arg å sen bråkar de

XD

åå en massa mer

hahahahahaha

omg blev fan livrädd för den lille

5 år var han XD

å sen kommer han tillbacka te oss å bara

har du pojkvän

XD

te carro

hon bara nä jag har ingen

han bara

ska du inte skaffa en ;O

hahahahahaha

å sen frågar han mig

ja ba

nä inte längre*

han bara

ska du itne skaffa en ? ;O

ja ba haha jag pallar itne em killar

han bara

vaaaaaaaaaaaaaaaa?????!??!?!?!?!?!?

 jag vill inte ha en sån

 hahaha omg

 asså du skulle värkligen vart med

 asså vi bara

  haha omg

 vilken unge ;O

när vi stog utanför hangaren å inte våga gå in sen står ja å läser på dören å du bara
frida akta Snygga killar kommer ut XD

 haha å den där snygga killen som satt å titta på fotbollen å vi sitter bakon honom XD

 ja bara ,
carro titta på han 
carro bara,
vaddå måzhart?
 ja bara va hahaha ?


 haha å asså mardröm den där killen asså ,
 måste värkligen göras om  darling!♥
 å va på ikano hustet å titta på dom lite bara ,
 fick inte autograf var tvungen å köpa skivan först :S

 lite dåliga bilder men men 

 calle å erik





Kommentarer
Postat av: www.caroknaaas.blogspot.com

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHA

omg!

jag döööööööööör,

av skratt.

du är bäst av allt frida!

men du a ju småsöt det lät som du sa mozarth ?

jag älskar dig mest av allt oh alla frida.

vi föralltid bästa!

<3

2009-12-31 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0