hade tråkigt ^^

Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig....


OM DIG Namn - frida högström....


Bor - motala typ..


Syskon - 1st


Ålder - 14


Född - 1995


Ögonfärg - grön mörk blandad i blå typ


Längd - Ca:167,5


Höger eller vänsterhänt - höger


Stjärntecken -stenbock


Hårfärg -brunblond


Födelseort - motala




DAGENS:


Låt - ojoj massvis


Saknad - höööööm, massor men mest älsklingen gustafsson !(L)


Kläder - Mjukisbyxor oh tröja


Mat - go mat :P


Göra sen - vet itne , snacka me några :P


Godis - inget nu :P



SVARA ÄRLIGT


Tycker du om att plocka svamp - nej , hatar de,

Tycker du om godis? - mhm ,


Hur många gånger i veckan äter du godis - inget , godisförbud :P


Äter du oftast nyttig mat - typ ja


Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - hehe, kanske de , asså beror på vilka de e ,


Är du nöjd med ditt förnamn -njjjjjjää


Tycker du att du själv är smart - MOHAHAha JAg äger klart ja är smart :D


Vad är det sämsta hos dig -  hahahah, min humor kanske  ASSÅ MOHAHAHHA ...


Vad är det bästa hos dig - MOOOOOOOOHAHAHA att ja älsakr att vara jag :D


Har du bra självförtroende - jaaaaaaaaaaaaaa nu har ja de :P

BRUKAR DU:


Sova - hehehehehehehe ,


Ta mediciner du inte borde ta - neeeeeeeej?


Röka - hahahaha nej ?


Klä dig i svart - asså , inte helsvart så kalrt ;o


Lita på folk - inte nu mer för tiden ...

Drömma mardrömmar - ååjaah ,den senaste hade ja i går,är massa rädd,

Gå i skolan - mhm :((((((((((((((((((


Gå i kyrkan - absolut inte om jag inte blir tvingad


Ljuga- kanske lite men inte ofta



ÄR DU


Snäll -om jag är  klart som fan ja är de världens snällaste :D


Snygg - hahahah , jaaaaaa ? varför skulle ja itne vara de XD ?


Söt - hahah tror ja nog ;)


Kort - nä?


Klantig - hehe , om du bara viste :$



HAR DU


Några tatueringar? - nä men vill ha ,


Färgat håret? - massa gånger ja ,


Några piercningar? - nej men kansek ska ta :p


En dator? -hahaa låner pappa å linneas :P


För många vänner? -  har väldigt många jag kan inte ha för många mer förmånga en förlite ,


Någon gång skolkat? - mhm ,


Någon psykisk sjukdom? - nej?


Skadat någon? - mhm......:(


Några djur? - nej..


Gjort bort dig rejält? - åjjj :$ hehe , massa gånger



ÖVRIGT:


Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - fråga inte mig ,


Du tycker om att vara med det andra könet? - ja ja älsakr nog nästan mer å va me killar  ^^


Känner du dina grannar - aa alla :)


Gillar du skolan -Neeej aldrig de är de värsta jag vet ...


Spelar du något instrument - jauup :D


Sporter/aktiviteter har du gått i -  ska faktiskt börja på streeeate  danceå något mer :P


Hur många gånger tittar du dig i spegeln-oj oj hehe , ganska många gånger :$








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0