agnes ja är räddast om dig gumman :D XD

agnes säger:

kom till linköping på måndag eller söndag om du vill träffa isac;DDDD

agnes säger:

hahahaha ;D

aha , ja fick inte åka till honom -.-

aa han ska komm <3

yäääss bäjjbby säger:

 mohahahah

 omg

 agnes

agnes säger:

vad ?

yäääss bäjjbby säger:

 glöm inte att du ska ha de i fickan ifal asså

 jag är ju rädd om dig

<3

agnes säger:

HAHAHAHAHAHAHA

xD

yäääss bäjjbby säger:

 man måste ju vara lite försiktig agnes

  <3

  är ju faktiskt en av dina vänner å jag menar väl

agnes säger:

bajs

korv

yäääss bäjjbby säger:

 men inget illamenat gumman

 är bara så rädd om dig

agnes säger:

xD

HAHA

HEHE

bajs

korc

frida

;D;D

neskoja

:

yäääss bäjjbby säger:

  men du vat att jag älsakr diig

agnes säger:

jag har bajsont i huvudet efter alla tableter D

jag älskar dig medD,

yäääss bäjjbby säger:

 hahahahahaha

 omg

 hur i helveta gör man

 ;O

 jaaaaaaaaaaaaaaaa!

agnes säger:

HAHAHAHA ;D

ja kan svälja dom nu ;D

det går as bra ;D

yäääss bäjjbby säger:

 MOHAHHHAHAHHA XD '

 du bar a

 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

agnes säger:

haahh alla kollade ba oookej ?;D;D;

yäääss bäjjbby säger:

 hahahahahah fan så roligt de va asså

 ja ba

 men agnes vad händer ?

 ;O

 XD

 du bara ja svalde den

agnes säger:

hahahaha ;D

yäääss bäjjbby säger:

 asså du är konstig men jag älsakr dig ändå

agnes säger:

hahahah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0